Translate

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

CANDY



Witam
Dziś 10-ty kwiecień, więc zgodnie z obietnicą,z okazji mojej pierwszej  wygranej
organizuję CANDY które trwać będzie od dzis tj 10.04.2017 do 20.04.2017
Losowanie nagród i ogłoszenie wyników nastąpi 23.04.2017

A oto zasady uczestnictwa :

                       1.  Zacznij obserwować mojego bloga,jeśli tego jeszcze nie robisz
                       2.  Zamieść na swoim blogu,w osobnym poście informację o CANDY
                       3.  Umieść widniejące poniżej zdjęcia na swoim blogu i podlinkuj tego posta
                       4.  Wyraź chęć uczestnictwa pod tym postem
                       5.  Blogi tylko z Candy nie będą brane pod uwagę

Nagrody będa trzy i tak oto :

1.  Pierwsze miejsce
(pianka foamiran,kartka "dla Ciebie",tekturki,papier wizytówkowy 246g,perełki,skrapki,wykrojnik-to tylko niektóre pozycje z tego zdjęcia)

2. Drugie miejsce
 ( pianka foamiran,tekturki,scrapki,papier wizytówkowy i kilka innych przydasi )


3. Trzecie miejsce
               (pianka foamiran,papier wizytówkowy,tekturki,naklejki,i kilka innych przydasi )

Serdecznie wszystkich zapraszam i witam na moim blogu :)

23.04.2017
Zgodnie z obietnica, dziś losowanie i ogłoszenie wyników mojego pierwszego CANDY.
Na początku chcę wszystkim biorącym i nie biorącym udziału, serdecznie podziękować za udział.
Dziękuję również za cudne wpisy na swoich blogach,jest mi niezmiernie miło :)
A teraz do rzeczy :)
Uznałam że wszyscy, którzy zrobili wpis pod postem,zasługują na wygraną i tak, w drodze losowania:
Pierwsza scrapki wędrują do Gosi S.
 
Drugie powędrują do InkaArt

  Trzecie pobiegną do Hafty Magos
Postanowiłam zrobic jeszcze niespodziankę i jako nagroda pocieszenia powędruje do Asikowego 
Kącika:) A że niespodzianka więc nie napiszę jaka:

 Moje drogie, proszę o przesłanie na adres   gmajaa@interia.pl   swoich adresów, w  celu przesłania przydasi :)
Wszystkim serdecznie dziękuję i już dziś zapraszam na następne moje CANDY które będzie z okazji pierwszej rocznicy prowadzenia bloga bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz