Translate

sobota, 11 marca 2017

filiżanka wielkanocna

Witam, dziś z mojej filiżanki wysypała się wiosna,a wraz z wiosną nadchodzące Święta Wielkanocne:) Oj poszalałam z kolorami....od czerwonego po róż,brzoskwinkę,zielony, seledynowy..... Wykorzystałam również kilka moich foamiranowych kwiatków wyciętych wykrojnikiem  Rosy Owl .Na brzegu podstawki przysiadł sobie wielkanocny  zajączek.







                                                  Praca wędruje na wyzwanie  do:                                                         
                          Kartkowego ABC ,choć nie wiem czy będzie zaliczona,nie jest to kartka :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Całkiem ciekawie przystrojona filiżanka i nawet nie wiedziałam, że można zrobić z nich takie stroiki. Jak dla mnie również bardzo fajne filiżanki można kupić w https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki gdzie na dobrą sprawę jest ich cała masa do wyboru.

    OdpowiedzUsuń