Translate

środa, 25 kwietnia 2018

Kwiaty z foamiranu

 Obiecałam dziś mały tutorial na kwiatki z foamiranu :) Po dłuższym namyśle stwierdziłam że lepiej będzie ,iż nakręcę filmik.  Niestety nie mam jeszcze programu by konwerterować film, zapraszam na mój fp  KLIK  . Zamieściłam tam, trzy krótkie filmiki, jak krok po kroku,  robię moje kwiatki :)
 A tu kilka sposobów na barwienie,w filmiku znajdziecie jeszcze jeden , moim zdaniem bardziej realistyczny :)

To kwiatek zrobiony podczas tutorialu :)




 Tak barwię płatki kolorowe : chusteczka nawilżana zabarwiona pastelą suchą i delikatnie pociągnieta po płatkach





Efekt końcowy


 same brzegi- pastela olejna :)


... i tak wygląda efekt końcowy


 Pamiętajcie, by barwiąc tymi sposobami,robić to z obydwu stron płatka . Zapraszam jeszcze raz na fp Grupa SkrapTworki , tam znajdziecie dużo więcej informacji :)
Dziękuję za odwiedziny, ściskam Was mocno :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz