Translate

środa, 3 października 2018

Albumiki leporello


 Efekty scrapowania z Artimeno



 Miałam przyjemność świetnie się bawić na warsztatach on-line,  i  wspólnym scrapowaniu z  ARTIMENO. Robiłyśmy albumik leporello, harmonijkowy , z którym miałam do czynienia po raz pierwszy. Albumiki do zrobienia były dwa - jeden, dziewczęcy,  "na żywo" w trakcie warsztatów. Drugi , chłopięcy, oraz tag i  koperta ,tak by tworzyło całość - do wykonania samemu :)
Te cudowny  projekt wykonała i przygotowała dla nas   OriBella  , a krok po kroku,warsztaty on-line, poprowadziła  Hania z  Artimeno , oraz Ince za zaangażowanie i cenne rady
Tak się rozpędziłam,że zrobiłam ich trzy :). Niby te same,a jednak każdy jest inny.
 Mija już kolejny tydzień, a ja rozstałam się z jednym różowym , natomiast pozostałe dwa, zostaną ze mną,chyba na zawsze:)
Dla mnie było to coś zupełnie nowego, nie tylko sama forma, ale, również używanie wycinanych elementów w pracy.  Cieszę się bardzo, że dałam radę i nauczyłam się czegoś zupełnie nowego.
Dziękuję Wam, cudowne dziewczyny z zespołu Artimeno , za Waszą ogromną pracę, wkładaną w prowadzenie całej grupy, przygotowywanie projektów, KIT-ów i chęci uczenia nas!
Z przyjemnością  przedstawiam moje efekty warsztatów :)
Nie mogłam zdecydować które zdjęcia wybrać, więc zamieszczam ich cały milion :)


Tagi do albumików 





Albumik dla dziewczynki :)









Albumik dla chłopca :)














Kolejny , dla dziewczynki :)









Wszystkie trzy :) każdy zapakowany w specjalną,  ręcznie robioną kopertę , z dołączonym tagiem oraz miejscem na wpis :)


 Jest mi miło że dotarłyście do tego miejsca:) Dziękuję za każde pozostawione słowo, pozdrawiam i ściskam Was mocno :)

1 komentarz: